Монобрендті сату арнасын дамыту жөніндегі аумақтық менеджер
Жұмыспен толық қамтылу, толық жұмыс күні Алматы
Лауазымдық міндеттері:
Сату қызметінің жоспарларына, Коммерциялық дирекцияға және Компанияның стратегиясына сәйкес монобрендті желінің дилерлік кеңселерін дамыту және кеңейту бойынша стратегиялық жоспарлауға қатысу: орта және ұзақ мерзімді жоспарларды айқындау, бюджетті дайындауға қатысу;
Дилерлік монобрендті бөлшек сауда нүктелерінің желісін ұйымдастыру: Стратегиялық жоспарға сәйкес келісу, ашу, талдау;
Жоспарланған сату көлемін қамтамасыз етуге бағытталған дилерлік монобрендті бөлшек сауда орындарында сату жүйесінің жұмысын ұйымдастыру;
Компанияның негізгі және қосымша өнімдерінің сатылымын және орташа чегін ұлғайту арқылы дилерлік сауда нүктелерінің маржасын ұлғайту, бәсекелестердің дилерлік сауда желілерін бақылау (нүктелер санын, сауда шарттарын, өнімдерін және т. б);
Арнаның сатылымы мен маржасын ұлғайту мақсатында сауда талаптарын, дилерлік франшиза шарттарын өзгертуді бастау;
Компания дилерлерімен өзара тиімді қарым-қатынасты қамтамасыз ету;
Монобрендті желідегі дилерлік кеңселердің сату бойынша жоспарлы көрсеткіштерін бөлуге қатысу және олардың орындалуын бақылау;
Дилерлік кеңселердің сатылымы мен кірісін арттыруға бағытталған бастамаларды әзірлеу;
Дилерлік сауда нүктелерінде шығындарды азайтуға бағытталған бастамаларды әзірлеу;
Монобрендті дистрибуциядағы негізгі өнім түрлерін ілгерілету және орналастыру;
Әртүрлі мотивациялық бағдарламаларды қалыптастыруға қатысу және олардың жүргізілуін бақылау;
Есептердің қажетті түрлерін жасау, жүргізу және ұсыну;
Дилерлік франшиза бойынша өнім портфелін дамыту;
Өңірлік сату кеңселерінің қызметкерлерімен бірлесіп далалық сапарларға қатысу;
Супервайзерлерді өз бөлшек саудасымен жұмыс істеуге, келіссөздер жүргізуге, аудит жүргізуге, салон серіктестері мен қызметкерлерінің жұмысын бақылауға үйрету;
Сатуды технологиялық қамтамасыз етуге байланысты шығындарды азайту жөніндегі шараларды әзірлеу және іске асыру, өткізуді экономикалық ынталандыру жүйесін қалыптастыру;
Маркетингтік бағдарламаларды, қызмет көрсету шарттарын және маркетингті монобрендті бөлшек сауда дилерлерімен келісу, сондай-ақ оларды заң, ұйымдастыру, қаржы және маркетингтік қызметтермен келісу;
Бөлімнің және Қызметтің процестерін оңтайландыруға бағытталған кросс-функционалдық жобаларға қатысу;
Монобрендті арна үшін өнімдерге, қызметтерге, телефондарға ассортименттік саясатты айқындауға қатысу;
Топтың KPI көрсеткіштерін бақылау және көрсеткіштер рұқсат етілген мәндерден ауытқыған жағдайда қажетті шараларды қолға алу;
Тиімді жұмыс процесін қамтамасыз ету мақсатында KPI белгіленген көрсеткіштерінің, лауазымдық нұсқаулықтардың, ережелердің және бірыңғай қызмет көрсету рәсімдерінің орындалуын бақылау;
Топтың KPI көрсеткіштері нысаналы мәндерден ауытқыған жағдайда және/немесе апатты жағдайларда қолда бар нұсқаулықтарға сәйкес дереу қажетті шараларды қолға алу;
Егер қабылданған шаралар нәтиже бермесе, бұл туралы басшыға дереу хабарлау және болашақта мұндай жағдайды болдырмауға қажетті шараларды қолға алу;
Оқиғалардың есебін жүргізу, техникалық іркілістерді, топ жұмысының KPI нысаналы мәндерден елеулі ауытқу жағдайларын тіркеп алу;
Бизнес-процестерді жетілдіру және жұмыс нұсқаулықтарына өзгерістер енгізу бойынша ұсыныстарды жіберу.
Қойылатын талаптар:
Білімі: Жоғары
Телекоммуникация саласындағы жұмыс тәжірибесі немесе бұқаралық нарықпен жұмыс тәжірибесі (қызметтерді көрсету саласында) кем дегенде 3 жыл;
Телекомда/FMCG-де сату саласындағы жұмыс тәжірибесі – кем дегенде 3 жыл;
Компанияның есептік жүйелерін 1-С, биллинг жақсы білу;
Монобрендтердің жұмыс принциптерін, қызмет көрсету және сату процедураларын білу;
Қызметкерлерді оқыту мен оларға мотивация берудің түрлерін білу;
Азаматтық құқық негіздерін және байланыс саласында қолданылатын заңнаманы білу (Байланыс туралы заң, Ұялы байланыс қызметін көрсету ережелері);
Қойылған мақсаттардың орындалуын қамтамасыз ету үшін, өзара қарым-қатынастарды орнату және кросс-функционалды байланыстарды ретке келтіру қабілеті;