· Телеком, банкинг, финтех салаларындағы коммерциядағы жұмыс тәжірибесі 3 жылдан басталады;
· Басқару тәжірибесі 1 жылдан басталады;
· Аналитика және BI – KPI (ASB, ASPU, Churn) талдау, BI-құралдармен (Tableau, Power BI) жұмыс істеу, клиенттерді саралау, SQL;
· Өнімді басқару – міндеттердің басымдылығын анықтау, талаптарды құрастыру, баға стартегиялары, A/B тесттер, өнімнің толық циклі;
· Маркетинг және CX – CVM-науқандар, Digital-first, UX-зерттеулер, базаны дербестендіру және монетизациялау;
· Технологиялар – API-интеграциялар, CRM, Big Data, AI, биллинг, басқару құралдары (JIRA, Confluence);
· Реттеу және қаржы – заңнамаларды, FAS, юнит-экономиканы, репрайса процестерін, тарификацияны білу;
- Жетекшілік және кросс-функционалдылық – ІТ, маркетинг, қаржы бөлімдерімен әрекеттесу, GR, стейкхолдерлерді басқару.