Аға маман (Шымкент қ.)
Талап етілетін жұмыс тәжірибесі: 1-3 жыл
Жұмыспен толық қамтылу, толық жұмыс күні
Шымкент қ.
Бізге қажетті үздік үміткеріміздің машықтары:
  • Арнайы орта немесе аяқталмаған жоғары білім;
  • Бастапқы бухгалтерлік құжаттамамен және кассалық операциялар бойынша есептілікпен жұмыс тәжірибесі;
  • Қолма-қол ақшамен және пос-терминалмен жұмыс тәжірибесі;
  • Сату немесе қызмет көрсету саласындағы жұмыс тәжірибесі шамамен бір жыл (болғаны жақсы);
  • Клиенттермен дұрыс қарым-қатынас жасау машықтары, адамдармен тіл табыса білу;
  • Жауапкершілік, ұқыптылық, мұқияттылық;
  • ДК тәжірибелі пайдаланушысы (MS Word, MS Excel, Outlook білу);
  • Сауатты сөйлеу.
Сіздің басты міндеттеріңіз:
  • Абоненттерге компанияның қызметтері, тарифтері және науқандары бойынша кеңес беру;
  • Клиенттермен келісімшарттарды ресімдеу және қайта ресімдеу, нөмірлерді қалпына келтіру, сим-карталарды ауыстыру және т. б.;
  • Компанияның қызметтері мен өнімдерін сату;
  • Тұтынушыларға өнімдерді пайдалануға және қызметтерді баптауға көмектесу;
  • Төлемдерді қабылдау және есеп беру.
Карьералық өсу, жұмысқа ресми орналасу және бұлар ғана емес:
  • тұрақты еңбекақы және ай сайынғы сыйақылар;
  • корпоративтік ұялы байланыс;
  • 28 күнтізбелік күннен тұратын еңбек демалысы;
  • қосымша медициналық сақтандыру.
Бізге кел!
Түйіндемеңді жібер
МЕНЯЙСЯ, ОСТАВАЯСЬ СОБОЙ
change
Сенің резюмең біздің рекрутерлерімізге қарай жол тартты
Біз онымен танысып, егер сенің тәжірибең бізге сай келетін болса, саған қайтып ораламыз

Ал әзірге, мүмкіндіктер аумағын бақылай жүр