Клиенттердің өтініштерін талдау бөлімінің аға маманы
Жұмыспен толық қамтылу, толық жұмыс күні
Алматы
Міндеттері:
  • Барлық коммуникациялық арналардан түсетін абоненттердің кінарат-талап сұраныстарының күнделікті мониторингін және талдауын жүргізеді, Компанияның іске қосылған барлық жапсарлас бөлімдерінің жедел әрекет етуін қадағалайды;
  • Кінарат-талап сұраныстарын талдау бойынша тұрақты есептемелерді жүргізеді;
  • Кінарат-талап сұраныстарын талдау бойынша апта/ай сайынғы таныстыруларды дайындаумен айналысады;
  • Сұраныстарға сәйкес жедел деректерді ұсынады;
  • Абоненттердің кінарат-тілектерін азайту және алдын алу шараларын/әрекеттерін проактивті түрде жүзеге асырады;
  • Клиенттердің кінарат-талап сұраныстарын өңдеу процесін оңтайландыруға және олардың қанағаттану деңгейін жоғарылатуға бағытталған инновациялық жобаларды жасайды және енгізеді;
  • Клиенттердің кінарат-талап сұраныстарын өңдеу процесінің және олардың сұрақтарды шешу нәтижесіне қанағаттану деңгейін бағалаудың жаңа автоматтандырылған әдістерін енгізеді;
  • Кінарат-талап қойғыш абоненттерді ұстап қалуға, олардың ниеттестігі мен қанағаттануын жоғарылатуға бағытталған шараларды дайындайды және енгізеді;
  • Абоненттердің кінарат-талаптарын азайтуға арналған міндеттердің жүзеге асырылуын бақылайды;
  • Кінарат-талаптарды өңдеу және абоненттердің техникалық проблемаларын шешу процестерінің уақытылы және сапалы жүргізілуін қамтамасыз ету үшін Компанияның барлық бөлімдерімен белсенді түрде әрекеттеседі.
  • Компанияның абоненттердің сұраныстары мен техникалық проблемаларын шешуге қатысатын бөлім басшыларына тұрақты түрде (апта сайын, ай сайын, сұраулар бойынша) функциялары аралас қызметкерлердің абоненттік кінарат-талаптарды өңдеу сапасы мен мерзімдерді сақтауы туралы ақпарат береді;
  • Жаппай орын алған проблемалар мен оқиғаларды жедел түрде шешуге қатысады;
  • Абоненттерге сапалы қызмет көрсетуге және ұсынуға әсер ететін жүйелік проблемаларды анықтайды;
  • Компанияның жапсарлас бөлімдеріне жедел түрде хабарлайды, мұндай проблемаларды шешуге қатысады;
  • Барлық арналардан түскен қызмет сапасына қатысты шағымдарды талдау және абоненттерге қызмет көрсету сапасын жақсарту сұрақтары бойынша жұмыс тобының тұрақты кездесулеріне жетекшілік етеді;
  • Барлық арналардан түсетін қызмет сапасына қатысты шағымдарды азайту шараларының орындалуын бақылайды;
  • Компанияның абоненттерге қызмет көрсетуге қатысты жаңа өнімдер мен қызметтерді жасап шығару мен оларды іске қосуға бағытталған жобаларына қатысады;
  • Есептемелер ұсынуды автоматтандырады;
  • Абоненттердің кінарат-талап сұраныстарын талдауға қажетті есептілікті құрастыруға арналған техникалық тапсырмаларды жасайды;
Тәжірибесі және дағдылары:
  • Клиенттерге қызмет көрсетудегі жұмыс тәжірибесі кемінде 1 жыл;
  • Дерекқорлармен жұмыс жасау;
  • Жұмыс процестерін ұйымдастыру;
  • Статистикалық есептемелерді өңдеу;
  • Аналитикалық дағдылар;
  • Компьютерді білу (тәжірибелі пайдаланушы деңгейінде);
  • Microsoft Excel, PowerPoint, Word бағдарламаларымен, есептілік жүйелерімен жұмыс істей білу;
Біз не ұсынамыз:
  • Тұрақты еңбекақы;
  • Корпоративті ұялы байланыс;
  • 28 күнтізбелік күндік демалыс;
  • Қосымша медициналық сақтандыру;
  • Нарықтағы ең үздік провайдерлерден білім алу;
  • My book қосымшасына ақысыз жазылу;
  • Фитнес қызметтеріне корпоративті ұсыныстар;
  • Қала орталығында орналасқан жаңа заманауи кеңсе.
Бізге кел!
Түйіндемеңді жібер
МЕНЯЙСЯ, ОСТАВАЯСЬ СОБОЙ
change
Мүмкіндік
аумағына
жазыл!
Біз сенің өтінішіңді жақын арада қарастырамыз, әзірше...
Сен армандаған жұмыс
Instagram-да
Біз сенің өтінішіңді жақын
арада қарастырамыз,
әзірше...