Клиенттердің өтініштерін талдау бөлімінің аға маманы
Жұмыспен толық қамтылу, толық жұмыс күні Алматы
Міндеттері:
Барлық коммуникациялық арналардан түсетін абоненттердің кінарат-талап сұраныстарының күнделікті мониторингін және талдауын жүргізеді, Компанияның іске қосылған барлық жапсарлас бөлімдерінің жедел әрекет етуін қадағалайды;
Кінарат-талап сұраныстарын талдау бойынша тұрақты есептемелерді жүргізеді;
Кінарат-талап сұраныстарын талдау бойынша апта/ай сайынғы таныстыруларды дайындаумен айналысады;
Сұраныстарға сәйкес жедел деректерді ұсынады;
Абоненттердің кінарат-тілектерін азайту және алдын алу шараларын/әрекеттерін проактивті түрде жүзеге асырады;
Клиенттердің кінарат-талап сұраныстарын өңдеу процесін оңтайландыруға және олардың қанағаттану деңгейін жоғарылатуға бағытталған инновациялық жобаларды жасайды және енгізеді;
Клиенттердің кінарат-талап сұраныстарын өңдеу процесінің және олардың сұрақтарды шешу нәтижесіне қанағаттану деңгейін бағалаудың жаңа автоматтандырылған әдістерін енгізеді;
Кінарат-талап қойғыш абоненттерді ұстап қалуға, олардың ниеттестігі мен қанағаттануын жоғарылатуға бағытталған шараларды дайындайды және енгізеді;
Абоненттердің кінарат-талаптарын азайтуға арналған міндеттердің жүзеге асырылуын бақылайды;
Кінарат-талаптарды өңдеу және абоненттердің техникалық проблемаларын шешу процестерінің уақытылы және сапалы жүргізілуін қамтамасыз ету үшін Компанияның барлық бөлімдерімен белсенді түрде әрекеттеседі.
Компанияның абоненттердің сұраныстары мен техникалық проблемаларын шешуге қатысатын бөлім басшыларына тұрақты түрде (апта сайын, ай сайын, сұраулар бойынша) функциялары аралас қызметкерлердің абоненттік кінарат-талаптарды өңдеу сапасы мен мерзімдерді сақтауы туралы ақпарат береді;
Жаппай орын алған проблемалар мен оқиғаларды жедел түрде шешуге қатысады;
Абоненттерге сапалы қызмет көрсетуге және ұсынуға әсер ететін жүйелік проблемаларды анықтайды;
Компанияның жапсарлас бөлімдеріне жедел түрде хабарлайды, мұндай проблемаларды шешуге қатысады;
Барлық арналардан түскен қызмет сапасына қатысты шағымдарды талдау және абоненттерге қызмет көрсету сапасын жақсарту сұрақтары бойынша жұмыс тобының тұрақты кездесулеріне жетекшілік етеді;
Барлық арналардан түсетін қызмет сапасына қатысты шағымдарды азайту шараларының орындалуын бақылайды;
Компанияның абоненттерге қызмет көрсетуге қатысты жаңа өнімдер мен қызметтерді жасап шығару мен оларды іске қосуға бағытталған жобаларына қатысады;
Есептемелер ұсынуды автоматтандырады;
Абоненттердің кінарат-талап сұраныстарын талдауға қажетті есептілікті құрастыруға арналған техникалық тапсырмаларды жасайды;
Тәжірибесі және дағдылары:
Клиенттерге қызмет көрсетудегі жұмыс тәжірибесі кемінде 1 жыл;
Дерекқорлармен жұмыс жасау;
Жұмыс процестерін ұйымдастыру;
Статистикалық есептемелерді өңдеу;
Аналитикалық дағдылар;
Компьютерді білу (тәжірибелі пайдаланушы деңгейінде);
Microsoft Excel, PowerPoint, Word бағдарламаларымен, есептілік жүйелерімен жұмыс істей білу;