Арнайы жобаларды жасауға жауап береді: арнайы жобалар бойынша стратегия қалыптастырады және жобалау жоспарын жасайды, шешімдерді, құралдарды және белсенділікті айқындайды.
Маркетингтік стратегия жөніндегі менеджермен бірлесе отырып, арнайы жобалар бойынша брифтерді жасайды, агенттіктерді маркетингтік арнайы жобаларды әзірлеуге брифингтейді және тиісті жобалар бойынша орындау процесін үйлестіреді.
Жұмыс мерзімдері көрсетілген кестені бекітеді және орындалуын бақылайды.
Бюджеттеуге жауап береді, шығындардың тиімді бөлінуіне және мақсаттарға жету жолында оңтайландырылуына жауапты болады: бекітілген бюджет шегінде жобаларды жасау және іске асыру бойынша барлық нақты шығындарды бақылауда ұстайды.
Жобалардың өңірлерде жергілікті іске асырылуының сапасы мен тиімділігін бағалау мақсатында уақ-уақ далалық іс-сапарларға шығады, бұған қоса, тұтынушылармен сөйлеседі, сауда нүктелерін аралап көреді, байланыс орталығына барады.
Бақылау нәтижелерін жинайды және іс-әрекетке кірісу үшін тиісті департаменттерге каскадтайды.
Агенттіктің (агенттіктердің) және жобалар бойынша жеткізушілердің жұмысын бағалайды.
Белгіленген мерзімдерге үлгеруді бақылау үшін агенттікпен/агенттіктермен статус-есебін жүргізеді.
Тәжірибесі және машықтары:
Маркетинг көрсеткіштері мен терминдерін жақсы білу;
Жобаларды жүргізу;
Медианы білу, жарнама агенттіктерін басқару;
Ұзақ мерзімді бюджетті жоспарлай білу және өзінің жобаларында оларды басқару;
Білімі: Ағылшын тілі B2 — орташа-ілгерінді деңгей, MS PowerPoint және MS Exell жетік меңгеру;
Жаңа жұмыс құралдары мен бағдарламаларын меңгеруге дайын болу.