Бюджетті бақылау және жоспарлау жөніндегі аға менеджер
Жұмыспен толық қамтылу, толық жұмыс күні Алматы
Міндеттері:
Өзі жетекшілік ететін функционалдық бөлімшелер бойынша операциялық шығыстарды жоспарлау және болжау процесін қамтамасыз етеді, кейіннен шоғырландыра және сапалық/сандық талдау жасай отырып.
Тиісті бөлімшелер тұрғысынан бюджеттің атқарылуына ұдайы мониторинг жүргізеді, бақылайды және жоспар-фактіні талдайды.
Тартылған функционалдық бөлімшелерге Компанияның брендтер/сегменттер/шығыстардың баптары тұрғысындағы шығыстары бойынша нақты деректердің уақтылы ұсынылуына жауап береді.
Акционерлерге, банктерге берілетін есептерді, сондай-ақ талап етілетін ақпаратты өз құзыреті шегінде, сыртқы және ішкі пайдаланушылардың сұраулары бойынша, белгіленген мерзімділікпен дайындайды.
Өзі жетекшілік ететін функционалдық/шектес бөлімшелерге қаржы мәселелері тұрғысынан ақпараттық қолдау көрсетеді.
Қойылатын талаптар:
Білімі – жоғары экономикалық немесе қаржылық.
Жұмыс тәжірибесі – қаржылық талдау, жоспарлау және бақылау қызметі бойынша кем дегенде 5 жыл.