Ассортиментті басқару жөніндегі
аға маман
Жұмыспен толық қамтылу, толық жұмыс күні
Алматы
Міндеттері:
  • Ассортимент матрицасын қалыптастыру және бақылау;
  • Бәсекелестердің бағалары мен ассортиментіне мониторинг жасау;
  • Вендорлардың сатуларды маркетингтік қолдауын ұйымдастырады (маркетингтік материалдар, коммуникациялар, іс-шаралар және науқандар);
  • Сақтандыру бағдарламалары, трейд-ин және т.б. сияқты қосымша өнімдерді енгізу және дамыту процесін басқарады;
  • Экономикалық көрсеткіштерді талдауды қамтамасыз етеді, есептерді дайындайды;
  • Маркетингтік бастамалардың коммерциялық тиімділігін бағалайды;
  • Altel/Tele2 абоненттеріне арналған адалдық бағдарламаларын жасау және дамыту;
  • Абоненттердің LTV-сін және 4G/VoLTE/5G ұстайтын девайстардың үлесін арттыру мақсатында, ағымдағы абоненттер базасымен жұмыс істеу;
  • Өзінің тікелей бастығының және Компания басшылығының басқа да бұйрықтары мен өкімдерін орындау;
  • Бастығының тапсырмасы бойынша, бөлімшенің еңбек демалысындағы, іс-сапардағы немесе уақытша жұмысқа жарамсыз (ауырып жатқан) қызметкерін алмастыру;
  • Компанияның іскерлік әдеп нормаларын сақтау, Компанияның клиенттері мен қызметкерлеріне сыпайы, ұстамды, құрметке толы қарым-қатынаста болу;
  • Құпиялылық туралы келісімнің шарттарын сақтау және компанияның коммерциялық құпиясын сақтау;
  • Бастығының алдында істелінген жұмыстар мен қол жеткізілген нәтижелер туралы ауызша және жазбаша есеп беру;
  • Компанияда ұсынылатын қызметтердің сапасына қалай болса да әсерін тигізуі мүмкін болған кез-келген оқиға туралы ақпаратқа, сондай-ақ корпоративтік клиенттерді жоғалту немесе пайданың төмендеу қаупіне жедел жауап берілуін жүзеге асыру және басшылық пен мүдделі бөлімшелерге хабарлау;
  • Кіріс/шығыс хат-хабармен жұмысты жүзеге асыру;
  • процестерді оңтайландыруға бағытталған кросс-функционалды жобаларға қатысу;
  • Өзінің біліктілігін ұдайы жоғарылату, шектес жұмыс учаскелерін меңгеру.
Қойылатын талаптар:
  • Білімі: Жоғары (аяқталған/аяқталмаған) математикалық / техникалық /экономикалық/ қаржылық білім;
  • Жұмыс тәжірибесі: телеком саласындағы жұмыс тәжірибесі – кем дегенде 1 жыл / ірі ритейлерде (жауапкершілігі – смартфондарды сату) – кем дегенде 2 жыл;
  • Басшылық тәжірибесі: міндетті;
  • IT саласындағы білімдері мен дағдылары: Абоненттердің құрылғыларының (смартфондар, планшеттер және басқасы) техникалық сипаттізімдерін білу, жақсы аналитикалық білімдер, мерчандайзинг дағдылары, болжамдарды жасау және басқасы;
  • Адамдармен тіл табыса білу, жақсы презентациялық дағдылар, ашықтық, жауапкершілік, бастамашылдық, білімқұмарлық;
  • Excel-ді жақсы меңгеру, графиктерді құра білу, Power point-те презентацияларды жасай алу, жобаларды басқару бойынша бағдарламаларды меңгеру;
  • Тілдерді білуі: Қазақ тілі – ауызекі тілді білуі тиіс (абзал), Орыс тілі – еркін меңгеруі тиіс, Ағылшын тілі – білгені жақсы.
Біз не ұсынамыз:
  • Жылдық лайықты сыйақы;
  • Корпоративтік ұялы байланыс;
  • 28 күнтізбелік күннен тұратын еңбек демалысы;
  • Қосымша медициналық сақтандыру;
  • Нарықтағы үздік провайдерлерден білім алу;
  • MyBook-ке тегін жазылу;
  • Корпоративтік фитнес қызметтерін ұсыну;
  • Қала орталығындағы жаңа заманауи кеңсе.
Бізге кел!
Түйіндемеңді жібер
МЕНЯЙСЯ, ОСТАВАЯСЬ СОБОЙ
change
Мүмкіндік
аумағына
жазыл!
Біз сенің өтінішіңді жақын арада қарастырамыз, әзірше...
Сен армандаған жұмыс
Instagram-да
Біз сенің өтінішіңді жақын
арада қарастырамыз,
әзірше...