Бөлімшелердің сатып алу бойынша қажеттіліктерін жинау және шоғырландыру;
Ішкі тапсырыс берушілерге Жоспарлардың нысандарын толтыру жөнінде консультация беру;
Компанияның сатып алуларының жоспарын жасау/түзету және оны сатып алулардың веб-порталына енгізу;
Компанияның сатып алулар жоспарының орындалуын бақылау;
Ақпаратты сұрау нәтижелерінің дұрыстығын тексеру;
ЭСАЖ-дегі сатып алулардың «Самұрық-Қазына» АҚ Сатып алулар тәртібіне сәйкестігін тексеру;
«Қазақтелеком» АҚ-мен және «Самұрық-Қазына» АҚ-мен әдістемелер, есептілік және қажетті өзгерістерді жүйеге келтіру мәселелері бойынша өзара әрекеттестікте болу;
Ішкі тапсырыс берушілерге сатып алу процестері бойынша әдістемелік қолдау көрсету;
Орындалған жұмыстар актілеріне және Жергілікті қамту жөніндегі есептерге қол қойылуын бақылау;
Сатып алу мәселелері бойынша жүйелі есептілікті дайындап отыру;
Компанияның сатып алуларын Компанияның белгіленген саясатына сәйкес жүзеге асыру ережелерін сақтау;
Электронды сатып алулардың ақпараттық жүйесіне және Компанияның сатып алулар жөніндегі ішкі жүйелеріне әкімшілік ету;
Сатып алулар жөніндегі аудиторлармен және компания қызметкерлерімен арадағы үйлестіру жұмыстарын жүргізу;
Сатып алу мәселелерінде Компанияның функцияларымен өзара кросс-функционалдық әрекеттестікте болу.
Қойылатын талаптар:
Жоғары білім;
Халықаралық компанияда сатып алу саласындағы жұмыс тәжірибесі немесе қаржы/коммерциялық секторда сауда мәмілелерін жасасу тәжірибесі;
Келіссөз жүргізу, жоба жасау, презентация өткізу машықтары;
Microsoft Word, Excel, Power point, 1C, Outlook бағдарламаларымен жұмыс істей алу.