Қызметкерлер мен жалпы топтың алдына қойылған мақсаттардың орындалуын бақылау;
Талаптардың/өтініштердің, хаттардың уақытылы және сапалы өңделуін бақылау;
Әр түрлі арналардан түсетін қосылу өтініштерінің уақытылы өңделуін бақылау;
Қақтығыстарды, проблемаларды және анықталған қателерді басқару;
Компанияның бөлімшелерімен әрекеттесу;
Процедуралық сұрақтар, түрлі жүйелер интеграциясы мен клиенттердің өзіне өзі қызмет көрсету құралдарын енгізу мәселелері, және де клиенттерге қызмет көрсету Тараптарының басқа да қарым-қатынас сұрақтары бойынша компанияның сыртқы серіктестерімен әрекеттесу;
Сұрауларға сәйкес кезеңді есептемелер мен бір реттік есептемелерді ұсыну;
Ай сайынғы есептемелерді ұсыну;
Жұмыс құралдары мен қосымшалардың жұмыс істеу қабілетін бақылау;
Тәжірибесі мен дағдылары:
Клиенттерге қызмет көрсету саласында –3 жылдан кем емес;
Қызметкерлерді басқаруда –1 жылдан кем емес;
Интернет-жүйелердің жұмыс қағидаларын білу;
Іскерлік хат алмасу, телефон арқылы сөйлесу, жұмыс барысын ұйымдастыру; статистикалық есептемелерді талдау;
Персоналды оқыту және ынталандырудың түрлері мен әдістерін білу;
Тәжірибелі компьтер пайдалаланушы (MS Word, MS Excel, Power Point); Avaya CMS (артықшылық береді); орыс тілінде еркін сөйлеу, жазбаша сауаттылық; қазақша/ағылшынша сөйлеу, жаза білу артықшылық береді.
Жасалатын жағдайлар:
Тұрақты еңбекақы;
Корпоративті ұялы байланыс;
28 күнтізбелік күндік демалыс;
Қосымша медициналық сақтандыру;
Нарықтағы ең үздік провайдерлерден білім алу;
My book қосымшасына ақысыз жазылу;
Фитнес қызметтеріне корпоративті ұсыныстар;
Алматы қаласының орталығында орналасқан жаңа заманауи кеңсе.