· Әртүрлі қызмет көрсету бөлімдеріндегі, оның ішінде қолдау желілері, BackOffice және интернет қызметтеріндегі жүктемені болжау және жоспарлау.
· KPI көрсеткіштерін, қызметкерлердің қалауы мен маркетингтік әрекеттерді ескере отырып, операторлардың жұмыс кестесін жоспарлау.
· Ауысым жұмысын талдау, оңтайландыру және қызметкерлердің жұмыспен қамтылуын бақылау.
· KPI-ге жетуге қажетті персонал санын есептеу және қызметкерлердің оңтайлы санын сақтау.
· Нысаналы көрсеткіштердің орындалуын бақылау және ауытқулар кезінде жедел шаралар қабылдау.
· Teleopti CCC жүйесін басқару және дамыту, жеткізушілермен өзара байланыста жұмыс істеу.
· Жүйелерге қосымша функционалды әзірлеу және енгізу, жұмыс тиімділігін арттыру жөніндегі іс-шараларға қатысу.
· Персонал мен ресурстарға деген қажеттіліктерді есептеу, HR және IT-мен өзара әрекеттесу.
· WFM процестерін жақсартуға арналған шешімдерді енгізу.
· Қызмет бойынша барлық қызметкерлерді толық табельдеу.
· Іскерлік этика, құпиялылық және есептілік нормаларын сақтау.