B2C арналарындағы трейд маркетингтің мотивациялық бағдарламаларын, басқа да белсенді іс-шараларын және жобалық бағыттарын үйлестіру, құжаттарын дайындау, талаптарын енгізу және іске қосылуын келісу.
1С құжат айналымында құжаттарды, шарттарды және қаржылық құжаттарды келісу.
Трейд маркетингтің жаңа белсенді іс-шараларын жасау барысында, есептілікті толықтыру/өзгерту процестерін үйлестіру.
B2C арналарындағы бекітілген механикалардың, іске қосылған белсенді іс-шаралардың талаптарына сәйкестігін бақылау/салыстыру (кәдесый өнімдерін, аксессуарларды және басқаларын тарату бойынша есептерді CRM Chicago-мен, 1С-пен жинау, шоғырландыру).
Есептілікті Oracle BI, CRM Chicago және ТМ бөлімімен байланысты басқа да бағдарламалармен бірге түсіру және жинау.
ТМ мотивациялық бағдарламалары мен белсенді іс-шараларының аралық және ақтық қорытындыларын шығаруға қажетті деректерді жинау және аналитикалық есепті дайындау.
Dealer Pro жобасы бойынша техникалық қолдау (коммуникациялардың жаңалықтар панелін әкімшілендіру, дилерлерге арналған мотивациялық бағдарламаны қолдау және Dealer Pro мобильді қолданбасында ТМ бөлімінің басқа да белсенді іс-шараларды енгізу және басқасы).
ТМ белсенді іс-шаралары бойынша Request-те сұрауларды өңдеу.
B2C арналарында ТМ белсенді іс-шаралары бойынша өңірлік кеңселерден түскен сұрауларды өңдеу.
Белсенділік, сауда жабдықтары және POS-материалдар бойынша бәсекелестердің жұмыс деректерін жинау (арна супервайзерлерімен жұмыс).
Маркетинг, трейд-маркетинг және өнім дирекциясы тарапынан аймақтық сату топтары тарапына қарай тасталатын компанияның бастамалары туралы ақпаратты үйлестіру.
ТМ белсенділігі мен компанияның жаңа өнімдерін іске қосу кезінде аймақтық сату топтары үшін негізгі ақпарат пен оқу материалын дайындау.
Өңірлерге кері байланыс бере отырып, алынған нәтижелерді талдау.
Dealer Pro құралдары, SMS-хабарламалар, жадынамалар, спикерлер, циклдік нұсқаулар және т. б. арқылы трейд-маркетинг бастамаларын іске қосу кезінде сауда нүктелерімен байланыстың функционалдық құралдарына қолдау көрсетеді.
Сауда командалары үшін оқу сессияларын өткізуге арналған материалдарды дайындауға қатысады.
B2C арналарында Трейд-маркетингтік бастамаларды іске қосу мен жүргізуге қолдау көрсету үшін қажеттілікті есептеу, сондай-ақ тапсырыс жасау, кәдесый өнімдерін, жүлделерді, posm, формаларды және т.б. сатып алу, тарату және жөнелту.
ТМ бөлімі өткізетін көшпелі маркет-турларға қатысу.
Қойылатын талаптар:
Шетелдік немесе ірі қазақстандық компанияларда сату және/немесе Трейд-маркетинг саласында кем дегенде 1 жыл жұмыс тәжірибесі;
FMCG немесе телекоммуникация секторындағы сату тәжірибесі артықшылығы болады;
ДК құжаттамасымен және қолданбалы бағдарламаларымен жұмыс тәжірибесі;
Клиенттермен, сауда нүктелерімен, маркетингтік агенттіктермен, қызмет көрсетушілермен жұмыс тәжірибесі;
Сату арналарын қолдауға, дистрибуцияны кеңейтуге, сауда топтарын, компания серіктестерін ынталандыруға байланысты бастамаларды құрастыру және талдау тәжірибесі;
Трейд-маркетинг немесе сату бөлімінің жобаларына қатысу;
Excel-де озық пайдаланушы деңгейінде жұмыс істей білу (деректер массивтері, VLOOKUP, жиынтық кестелер);
Дамыған аналитикалық дағдылар;
Дистрибуцияны дамытуға, жаңа өнімдерді шығаруға бағытталған жобаларға, компанияның сауда персоналын дамытуға бағытталған кросс-функционалдық жобаларға қатысу;
Телекоммуникацияның негізгі сату арналарының (немесе FMCG) жұмыс принциптерін, қызмет көрсету және сату процедураларын білу;
ҚР ұялы байланыс нарығын білу – құпталады;
Қойылған мақсаттардың орындалуын қамтамасыз ету үшін өзара қарым-қатынастарды құруға және кросс-функционалдық өзара іс-қимылды реттеуге бағытталған дамыған коммуникативтік дағдылар;