Қызмет көрсету сапасын талдау жөніндегі жетекші маман
Талап етілетін жұмыс тәжірибесі: 1-3 жыл
Жұмыспен толық қамтылу, толық жұмыс күні
Алматы қ.
Сіздің басты міндеттеріңіз:
  • Клиенттердің өтініштерінің ішкі процестер мен процедураларға сәйкестігін талдау;
  • Қызмет көрсету сапасын жақсартуға бағытталған, бұрыннан бар алгоритмдер мен скрипттерді оңтайландыру және жаңаларын қалыптастыру;
  • Сөйлеу аналитикасы арқылы клиенттердің өтініштердің әртүрлі кейстерін модельдеу және жасау;
  • Бақыланатын KPIs өзгеру динамикасын мониторингтеу;
  • Клиенттік сервистің озық үлгілерін анықтау, сондай-ақ тыңдалған және талданған қоңырауларға сүйене отырып, дамуға қажетті ұсынымдарды әзірлеу.
Біздің үздік үміткеріміздің машықтары:
  • Қызмет көрсету сапасын бағалау саласындағы жұмыс тәжірибесі 1 жылдан кем емес;
  • Тіл білуі – қазақ тілін білгені абзал;
  • Аналитикалық ойлау және құрылымды ойлау қабілеті, егжей-тегжейлерге дейін мән беру, икемділік, бастамашылдық.
Карьералық өсу, ресми жұмысқа орналасу және бұлар ғана емес:
  • Тұрақты еңбекақы және жылдық лайықты сыйақы;
  • Корпоративтік ұялы байланыс;
  • 28 күнтізбелік күннен тұратын еңбек демалысы;
  • Қосымша медициналық сақтандыру;
  • Нарықтағы үздік провайдерлерден білім алу;
  • MyBook-ке тегін жазылу;
  • Корпоративтік фитнес қызметтерін ұсыну.
  • Алматы қаласының орталығындағы жаңа заманауи кеңсе.
Бізге кел!
Түйіндемеңді жібер
МЕНЯЙСЯ, ОСТАВАЯСЬ СОБОЙ
change
Мүмкіндік
аумағына
жазыл!
Біз сенің өтінішіңді жақын арада қарастырамыз, әзірше...
Сен армандаған жұмыс
Instagram-да
Біз сенің өтінішіңді жақын
арада қарастырамыз,
әзірше...