Компанияның байланыс орталығында өзіне-өзі қызмет көрсету және клиенттерге техникалық қолдау көрсету бағытын дамыту стратегиясын қалыптастыру және енгізу;
Бизнес талабына сәйкес өзіне-өзі қызмет көрсету жүйелерін дамыту;
Клиенттерге қызмет көрсету саласындағы процестерді автоматтандыру үлесін ұлғайту;
Өзіне-өзі қызмет көрсету жүйелерінің % енуін арттыру (IVR, чат-бот, дауыстық-бот);
Клиенттерге өзіне-өзі қызмет көрсету бойынша жаңа шешімдерді іске қосу және ағымдағы шешімдерді талдау және оларды оңтайландыру бойынша ұсыныстарды қалыптастыру;
Біздің үздік үміткеріміз:
Қызмет көрсету ортасын роботтандыру саласындағы байланыс орталығында немесе өзіне-өзі қызмет көрсету жүйелерін әзірлеу мен талдауда 6 жылдан бергі тәжірибе;
Дауыстық және чат-боттарды енгізу тәжірибесі;
Басқару тәжірибесі кемінде 3 жыл;
Негізгі дағдылар: аналитикалық ойлау;
Бизнес көрсеткіштерін талдау; роботтандыру және автоматтандыру;
Чатботтар және IVR өзіне-өзі қызмет көрсету жүйелері;
Ағылшын тілі — C1-жетілдірілген; SQL, HTML, CSS-жақсырақ
Карьералық өсу, жұмысқа ресми орналасу және бұлар ғана емес:
Тұрақты жалақы және лайықты жылдық сыйлықақы;
Корпоративтік ұялы байланыс;
28 күнтізбелік демалыс күні;
Қосымша медициналық сақтандыру;
Нарықтағы ең жақсы провайдерлерден оқыту;
Тегін my book жазылымы;
Корпоративтік фитнес қызметтерін ұсыну;
Алматы қаласының орталығындағы жаңа заманауи кеңсе.