TV сервисті CVM жүйесі көмегімен дамыту стратегияларын жасауға қатысу;
TV сервисті CVM жүйесі көмегімен дамыту стратегияларын жүзеге асырудағы жауапкершілік;
Real time сценарийлерінің автоматтандырылған микро-сегментациясын дайындау;
Функциялардың белсенділігін автоматтандыруға арналған құралдарды енгізу жобаларын бақылау;
Кірістерді жоғарылатуға, lifetime value көрсеткішін жақсартуға, абонеттерді ұстап қалу мен оларды қанағаттандыруға бағытталған түрлі гипотезалар мен бизнес-кейстерді жасау және тестілеу;
Қорды сегменттеу стратегиясын дайындауға қатысу;
TV сервисті CVM жүйесі көмегімен дамытуға бағытталған белсенділіктерді енгізуді бақылау/мониторинг жасау;
Бизнес-кейстерді есептеу, TV сервисті CVM жүйесі көмегімен дамытудың нәтижелілігін жоғарылатуға бағытталған түрлі гипотезаларды жасау және тестілеу;
Масштабтау үшін дайындалған кампаниялардың шортлисттерін жүргізілген А/В тесттері мен пилоттық жобалар негізінде бағалау және соңғы логиктерді масштабтау туралы шешім қабылдау;
CVM шараларын жоспарлау кезінде клиенттер тәжірибесін бағалау және олардың барлығын бірегей омниканалды жүйеге біріктіру.
Қойылатын талаптар:
Маркетинг, бизнесті басқару немесе онымен байланысты салалардағы жоғары/бакалавр білімі;
CVM саласында 2 жылдан артық жұмыс тәжірибесі;
Жобаларды басқаруда 3 жылдан артық жұмыс тәжірибесі;
Телеĸоммуниĸациялардағы жұмыс тәжірибесі артықшылық береді;