Архитектура, бизнес және жүйені талдау тұрғысынан мақсатты маркетинг жүйелерін енгізу және дамыту;
Мақсатты маркетинг процестерін автоматтандыру;
Жүйелердің жұмысымен байланысты ішкі және сыртқы процестерді құру.
Қойылатын талаптар:
Жоғары білім (маркетинг, кибернетика);
Дерекқорларды, оның ішінде NO SQL дерекқорын құрудың теориялық негіздерін, дерекқорларды құру принциптерін білу (өлшеулер, фактілер, витриналар, түрлендірулер, деректердің логикалық моделі және басқалары);
Campaign Management, Data Mining, BI жүйелерінің жұмыс принциптерін білу;
Мақсатты маркетинг принциптерін түсіну және абоненттер базасына қатысты науқандар мен коммуникацияларды басқару процестерін автоматтандыру;
Биллинг жүйелерінің жұмыс принциптерін түсіну;
SQL білу;
Математикалық-статистикалық талдау әдістерін білсе – артықшылығы болмақ;
Тамаша коммуникативтік машықтар, креативтілік, бастамашылдық, жауапкершілік, байыптылық;
Телеком саласында білімдерінің болғаны (телеком операторда жұмыс істеген болуы) абзал;
Ірі компаниялардың мақсатты маркетинг жүйелерін ендіруге және қолдауға change manager немесе бизнес-аналитик ретінде қатысқан болу;
Мақсатты маркетингпен жұмыс істеген болса – артықшылығы болмақ;
Бизнес-процестерін талдау және реинжиниринг тәжірибесі;
Кросс-функционалдық жобаларда жаңа функционалды енгізуге және дерек көздерін дамытуға қойылатын талаптарды шоғырландырушы және сәйкестендіруші рөлінде атқарған жұмыс тәжірибесі;
Бизнес-кейстерді жасау тәжірибесі (артықшылығы);
Деректер витриналарын жасау машығы;
Есеп алгоритмдерінің, бизнес процестердің нұсқаулықтары мен алгоритмдерін жасау тәжірибесі;