Клиенттер базасын дамыту және ұстап қалу бойынша жетекші маман
Жұмыспен толық қамтылу, толық жұмыс күні Алматы
Міндеттері:
Таргет жарнамаларын жоспарлауды, іске қосуды және іске асыруды қамтамасыз ету;
Абоненттер базасын сақтап қалуға бағытталған процедураларды әзірлеу және енгізу (осы жерде жәні әрі қарай – корпоративтік клиенттердің абоненттер базасына орай да қолдануға болады);
Мақсатты коммуникациялар жоспарының негізінде, барлық аумақтық және нарықтық сегменттер бойынша, cross-sell және up-sell арқылы абоненттер базасының табысын арттыру бағдарламасын әзірлеу және енгізу;
Абоненттердің жылыстауын төмендету және бұрыннан келе жатқан абоненттердің ниеттестігін жоғарылату және дамыту бойынша жоспар әзірлеу және енгізу;
Абоненттер базасының проблемалы сегменттерін анықтау (сату сапасы, абоненттердің белсенділігі), абоненттерге, олардың тұтынушылық белсенділігіне әсер етуші факторларды анықтау, оларға қатысты ықтимал сценарийлерді болжау;
Абоненттерді дамыту және ұстап қалу мақсатында, мақсатты науқандар мен сегменттік бағдарламалардың дизайны мен механикасын әзірлеу;
Cross-sell, up-sell және offset саясаттарды, ережелерді, нұсқаулықтарды іске асыруға қажетті нормативті әзірлеу;
Абоненттер базасындағы жылыстауды үздіксіз бақылау, Компанияда бар құралдар мен ақпарат көздерін пайдалана отырып, тәуекел топтарын анықтау, Tableau-да және Компанияда қолданылатын басқа ақпараттық ортада жүргізілетін барлық науқандардың нәтижелерін визуалдау.
Қойылатын талаптар:
Жоғары білім;
Аналитикалық маркетинг саласындағы жұмыс тәжірибесі кем дегенде 2 жыл;
Арнайы білімдер мен дағдылар
CVM процестерін түсіну («воронка» құру, базаны сегменттерге бөлу, клиенттің өмірлік циклін ескере отырып жасалатын науқан түрлері), әртүрлі сату арналарында қолданылатын сату құралдарын білу;
СRM-жүйелерде, Jira, Power Point-та жұмыс істей алу;
SQL, Python жұмыс дағдыларының болғаны жақсы;
Аналитикалық модельдерді құру дағдылары;
CVM жүйелерін енгізу тәжірибесі болса, жақсы;
Адамдармен тіл табыса білу; жинақылық; бастамашылдық.
Біз не ұсынамыз:
Тұрақты жалақы және ай сайынғы лайықты сыйақы;
Корпоративтік ұялы байланыс;
28 күнтізбелік күннен тұратын еңбек демалысы;
қосымша медициналық сақтандыру;
Кездесулерге барғанда «Яндекс Такси» қызметін төлеп беру.