Корпоративтік сатуды қолдау және тұтынушыларға қызмет көрсету менеджері
Талап етілетін жұмыс тәжірибесі: 1–3 жыл
Жұмыспен толық қамтылу, толық жұмыс күні

Біздің үздік үміткерімізде:
  • Сатуды қолдау және компанияның абоненттеріне қызмет көрсетуді оңтайландыру және жақсарту мақсатында, олар бойынша бизнес-процесстерді талдау және өзгерту.
  • Корпоративтік клиенттерге қызмет көрсету және сату сапасын жақсартуға бағытталған жаңа жобаларды дайындау мен іске асыруға қатысу.
  • Сату және компанияның абоненттеріне қызмет көрсету бойынша процедуралар мен нұсқаулықтарды жасау.
  • Сатудың және компанияның корпоративтік абоненттеріне қызмет көрсетудің жоғары сапасын қамтамасыз ету: 1. Байланыс салондарында және KPI мәндерін бақылау. 2. мессенджерде (WhatsApp/чат/Telegram және т. б.), Requests клиенттік өтініштерді тіркеу жүйесінде және корпоративтік клиенттерге қызмет көрсету үшін жасалған электрондық пошталар мен басқа да электрондық жәшіктерде.
  • Топтың жұмыс процестерін автоматтандыруға, корпоративтік клиент үшін self service дамытуға, компания сайтының бизнес клиенттер бөлімін жаңартуға, сатудың және корпоративтік клиенттерге қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің сипаттамасын жасауға бағытталған жобаларға қатысу.
  • Персоналдың жұмысымен байланысты барлық процестерді (жалдау, ресімдеу, қолжетімділік беру және т. б.) қамтамасыз ету.
Топ қызметкерлерін әкімшілік-шаруашылық қамтамасыз ету. Бөлімше жобаларына қатысу.
Сіздің басты міндеттеріңіз:
  • Телекоммуникация саласында, сату және корпоративтік клиенттерге қызмет көрсету саласында кемінде 2 жыл тәжірибесі мен машықтары.
  • Қызметкерлерге кемінде 1 жыл басшылық ету.
  • Сату және қызмет көрсету процесінің негіздерін, анықтамалық-ақпараттық сипаттағы рәсімдік мәселелерді білу.
  • KPI сервис негіздерін білу.
  • Компания бөлімшелерімен және сыртқы серіктестермен өзара байланыс орнату дағдылары.
  • Көпшілік алдында сөйлеу және шешендік өнер дағдылары. Іскерлік хат алмасу, телефон арқылы сөйлесу дағдылары.
  • Психологиялық тұрақтылық.
  • Жанжалды басқару және проблемаларды шешу.
  • Эмпатияның жоғары деңгейі.
  • Сауатты және дұрыс сөйлеу.
  • Деректер базасымен және статистикалық есептермен жұмыс істей алу.
  • Аналитикалық қабілеттер, стандартты емес тәсіл.
Карьералық өсу, жұмысқа ресми орналасу және тек бұлар ғана емес:
·       Гибридті жұмыс форматы және жұмыс күнінің икемді басталуы;
·       Кәсіби даму: митаптарға, тренингтерге, конференцияларға, демо күндеріне және хакатондарға қатысу;
·       Қосымша 4 күндік еңбек демалысы — жылына барлығы 28 күнтізбелік күн;
·       KPI-ге қол жеткізу нәтижелері бойынша жылдық бонус;
·       Корпоративтік ұялы байланыс;
·       Ерікті медициналық сақтандыру, стоматологиямен және дәрі-дәрмектерімен бірге, екі жақын туысын тегін қосу мүмкіндігімен;
·       Фитнес-абонементтер жеңілдікпен және бөліп төлеу мүмкіндігімен;
·       Жеке ноутбугын жұмысқа қолданғаны үшін төленетін ақшалай өтемақы;
·       Тегін психологиялық көмек көрсетілетін онлайн-платформа;
  • MyBook корпоративтік онлайн кітапханасына кіру мүмкіндігі.
Бізге кел!
Түйіндемеңді жібер
МЕНЯЙСЯ, ОСТАВАЯСЬ СОБОЙ
change
Сенің резюмең біздің рекрутерлерімізге қарай жол тартты
Біз онымен танысып, егер сенің тәжірибең бізге сай келетін болса, саған қайтып ораламыз

Ал әзірге, мүмкіндіктер аумағын бақылай жүр