Корпоративту абонеттерді қолдау және қызмет көрсету бөлімінің менеджері
Толық жұмыс күні, толық қызмет Алматы қ.
Міндеттері:
Желінің корпоративті абоненеттері мен потенциалды абонеттерге телефон арқылы кеңес беру.
Жазбаша және ауызша өтініштерді, корпоративті абоненттердің, VIP абоненттердің өнімділік, нәтижелілік және сапа бойынша белгіленген талаптарға сәйкес ұялы байланыс қызметін ұсыну сұрақтарына байланысты талаптарын өңдеу.
Қажетті тәжірибе және дағдылар:
Телекоммуникациялар саласындағы жұмыс тәжірибесі;
Корпоративті клиенттерді алып жүру тәжірибесі артықшылық береді.