Шағымдармен және сұраулармен жұмыс жүргізуші супервайзер
Талап етілетін жұмыс тәжірибесі: 1-3 жыл Жұмыспен толық қамтылу, толық жұмыс күні Алматы
Міндеттері:
Топ мамандарының абоненттердің шағымдарымен және сұрауларымен жедел әрі сапалы жұмыс жүргізуін қамтамасыз ету;
Клиенттерге көрсетілетін сервистің негізгі мақсаттары мен көрсеткіштерінің орындалуын қамтамасыз ету;
Топқа басшылық жасау, мамандардың құзыреттерін дамыту, команда құру;
Арыз-шағымдармен жасалатын жұмысты жақсартуға бағытталған инновациялық жобаларды әзірлеу және енгізу, және клиенттердің қанағаттануын жоғарылату;
Абоненттермен байланыс жасалатын барлық арналардағы арыз-шағымдардң себептерін мониторингтеуге және талдауға қатысу.
Қойылатын талаптар:
Жоғары білім;
Көшбасшылық қасиеттер;
MS Office-те өте жақсы жұмыс істей алу: Excel, Power Point;
Клиенттерге көрсетілетін сервис саласында кем дегенде 2 жыл жұмыс тәжірибесі;
Клиенттерге көрсетілетін сервисті жақсартуға бағытталған сәтті жобаларды/инновацияларды/белсенді іс-шараларды іске қосу немесе соларға қатысу тәжірибесі.
Жеке қасиеттері:
Ауқымды тапсырмалар көлемін атқара алады және басым бағыттарды дұрыс анықтайды;
Жауапкершілігі жоғары және барлық процестерді ұдайы жақсартып отырады;
Ашық-жарқын, позитивті, әріптестерімен жағымды қарым-қатынас орната біледі, оларды құрметтейді және еңбектерін бағалай біледі, кәсіби әдеп қағидаларын үнемі сақтайды;
Біздің клиенттеріміздің адвокаттарының қызметін атқаратын команданы біріктіреді, және оны Компанияның мақсаттарына жету жолында жүргізеді;
Клиентпен қарым-қатынасты бір жобаның немесе процестің шегінде ғана қарамайды, керісінше, клиентке деген қамқорлықпен өмір сүреді;
Үздік нәтижені дедлайннан бұрын беріп қояды;
Қиын міндеттерді соны тәсілдермен шеше біледі;
Ойын ауызша және жазбаша сауатты жеткізеді.
Жасалатын жағдайлар:
Медициналық сақтандыру;
Қызметтік ұялы байланыс;
Корпоративтік фитнес қызметтерін ұсыну;
28 күнтізбелік күннен тұратын жыл сайынғы еңбек демалысы;