· Компанияның негізгі/қосалқы/операциялық бизнес-процестерін талдау және клиенттердің трайб өнімдерімен қарым-қатынасын жақсарту мақсатында оларды оңтайландыру;
· Жаңа функционалды дайындауды және қолданыстағы өнімдерді/процестерді жөнге келтіруді басқару;
· Құрастыру кезеңдерінің жол картасын құрастыру және көрнекілендіру;
· Ішкі техникалық қызмет (IT, биллинг, digital) мамандарына және сыртқы өнім берушілерге арналған телекоммуникациялық жүйелердің жаңа функцияларына қатысты бизнес-талаптарды жасап шығару;
· Жаңа бастамаларды іске қосу үшін немесе жобаларды жүзеге асыру үшін компанияның барлық бөлімдерімен тиімді қарым-қатынас орнату;
· Оқу материалдарын дайындау және функциялары іске қосылатын бастамаларға немесе бизнес-процестердегі өзгерістерге әсер ететін компания қызметкерлерін оқыту;
· Іске қосылған бастамалар мен жобаларға талдау жүргізу, мақсатты көрсеткіштердің ауытқуын анықтау және оларға жетуге арналған шаралар қолдану;