Коммерциялық дирекция ассистенті
Талап етілетін жұмыс тәжірибесі: 1-3 жыл
Жұмыспен толық қамтылу, толық жұмыс күні
Алматы
Сіздің басты міндеттеріңіз:
  • Басшы жүктеген және Коммерциялық директор мен департаменттің жұмыс процесін қолдауға бағытталған міндеттерді орындау;
  • Коммерциялық директорға және департаментке қатысты ақпаратты есепке алу және бөлу;
  • Департаменттің жиналыстарын ұйымдастыру;
  • Коммерциялық директордың кездесулерін ұйымдастыру және күнтізбесін жүргізу;
  • Дирекция қызметкерлерін және Коммерциялық директордың іс-сапарларын ұйымдастыру және жүргізу;
  • Коммерциялық директорға қол қою қажет болған құжаттарды дайындап отыру;
  • Департаменттің жиналыстарын ұйымдастыру;
  • Атқарылған жұмыс туралы есеп беру.
Біздің үздік үміткеріміздің машықтары:
  • Ұқсас лауазымда кем дегенде 1 жыл жұмыс өтілі;
  • Іскерлік қарым-қатынас мен әдеп қағидаларын білу, телефон арқылы келіссөздер жүргізе білу;
  • сауатты сөйлеу және сауатты жазу;
  • Іс қағаздарын жүргізе білу;
  • Ағылшын тілін білу (Upper Intermediate) және іскерлік хат алмасуды жүргізе білу;
  • Іс-сапарларды ұйымдастыру тәжірибесі;
  • 1С Кәсіпорын, 1С Құжат айналымы бағдарламаларын білу;
  • Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams) бағдарламаларын меңгеру.
Карьералық өсу, жұмысқа ресми орналасу және бұлар ғана емес:
  • Тұрақты жалақы;
  • Корпоративтік ұялы байланыс;
  • 28 күнтізбелік күннен тұратын еңбек демалысы;
  • Қосымша медициналық сақтандыру;
  • MyBook-ке тегін жазылу;
  • Корпоративтік фитнес қызметтерін ұсыну;
  • Алматы қаласының орталығындағы жаңа заманауи кеңсе.
Бізге кел!
Түйіндемеңді жібер
МЕНЯЙСЯ, ОСТАВАЯСЬ СОБОЙ
change
Сенің резюмең біздің рекрутерлерімізге қарай жол тартты
Біз онымен танысып, егер сенің тәжірибең бізге сай келетін болса, саған қайтып ораламыз

Ал әзірге, мүмкіндіктер аумағын бақылай жүр